دستگیری خانم دکترهای قلابی ، انجام جراحی زیبایی بدون مدرک پزشکی

به گزارش وبلاگ واحدی، سه زن جوان که با راه اندازی یک مطب لیزر درمانی در شرق تهران اقدام به انجام کارهای زیبایی می کردند از سوی پلیس دستگیر شدند.

دستگیری خانم دکترهای قلابی ، انجام جراحی زیبایی بدون مدرک پزشکی

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از ایران آنلاین، سرهنگ نادر مرادی، معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از پلمب یک مطب پزشکی غیرمجاز در شرق تهران اطلاع داد و گفت: این سه زن بدون مجوز، مدرک و صلاحیت پزشکی در این مطب اقدام به لیزردرمانی و انجام بعضی عمل های زیبایی پرخطر می کردند.

وی در تشریح این خبر گفت: اواخر ماه گذشته زن جوانی با مراجعه به پلیس امنیت عمومی گفت، برای دریافت خدمات لیزر درمانی به یکی از مطب های جراحی زیبایی در محله تهرانپارس مراجعه کردم ولی پس از آن متوجه شدم پزشکان این مطب فاقد پروانه پزشکی بوده که از ادامه مراحل درمانی خود منصرف و موضوع را بلافاصله به مأموران پلیس گزارش دادم.

بدین ترتیب آنالیز موضوع در دستور کار مأموران معاونت پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت نهاده شد، در همین زمان پرونده مشابه دیگری از سوی اداره بهداشت و درمان به این معاونت فرستاده شد. تحقیقات تکمیلی به صورت ویژه در دستور کار نهاده شد تا اینکه روز سه شنبه در بازدید مشترکی که به همراه کارشناسان اداره بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران از این مطب انجام گرفت، تعیین شد 3 زن به عنوان درمانگر و پزشک در این مرکز درمانی بدون داشتن پروانه طبابت و به صورت غیرمجاز با اخذ مبالغ هنگفت از بیماران خود، اقدام به لیزردرمانی و بعضی جراحی های زیبایی می نمایند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضایی نهاده شد، اعلام کرد: صبح روز یازدهم آذرماه ضمن بازداشت و معرفی این افراد به دادسرا، مطب مذکور پلمب و دستگاه و ادوات غیرمجاز جراحی نیز توقیف شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 10 دی 1399 بروزرسانی: 10 دی 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1488

به "دستگیری خانم دکترهای قلابی ، انجام جراحی زیبایی بدون مدرک پزشکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری خانم دکترهای قلابی ، انجام جراحی زیبایی بدون مدرک پزشکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید