ملاقات نماینده بابل با سرپرست جهاد کشاورزی مازندران

به گزارش وبلاگ واحدی، خبرگزاری خبرنگاران- سعادتی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با عنایتی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران ملاقات و مصاحبه کرد .

ملاقات نماینده بابل با سرپرست جهاد کشاورزی مازندران

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درشهرستان بابل: امروزسعادتی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با عنایتی، سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران ملاقات و تبادل نظر کرد.

سعادتی دراین ملاقات با اشاره به اینکه اولویت اصلی استان کشاورزی است و صادرات محصولات کشاورزی از مازندران تقویت گردد، گفت: مازندران از صنایع تبدیلی و تکمیلی محروم مانده و این عقب ماندگی با سرمایه گذاری در این بخش جبران می گردد.

وی با بیان اینکه مدیران باید قدر اعتماد نظام را بدانند و در خدمت رسانی به مردم جهادی عمل نمایند، اضافه کرد: حضور مدیران نو باید منجر به تحول گردد و در این راه از جوانان و نیروهای انقلابی، پاکدست و کاردان استفاده گردد.

عنایتی در این ملاقات گفت: مازندران احتیاج برنج حدود 30 میلیون نفر را تامین می نماید و هرچه فراوری بیشتر باشد احتیاج به واردات کمتر است.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه در بازاریابی و بازاررسانی محصولات انسجام لازم را نداریم، خواهان سرمایه گذاری و تعریف مگاپروژه در حوزه کشاورزی استان شد

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 11 خرداد 1401 بروزرسانی: 11 خرداد 1401 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 2187

به "ملاقات نماینده بابل با سرپرست جهاد کشاورزی مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات نماینده بابل با سرپرست جهاد کشاورزی مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید