واحدهای توزیعی مرغ مکلف به دریافت کد یکتا شدند

به گزارش وبلاگ واحدی، تهران (پانا) - معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران گفت از دو ماه دیگر، تمامی واحدهای صنفی توزیع کننده مرغ، برای تحویل حواله مرغ منجمد از شرکت پشتیبانی امور دام نیازمند کد یکتا هستند.

واحدهای توزیعی مرغ مکلف به دریافت کد یکتا شدند

به گزارش اتاق اصناف ایران، بهنام نیک منش گفت: مطابق ابلاغیه سازمان دامپزشکی به کشتارگاه ها و در راستای ساماندهی بازار مرغ از شبکه تامین تا توزیع به موجب جلوگیری از کمبود و گرانی مرغ، تحویل مرغ منجمد منوط به دارا بودن کد یکتا شده است. با این حال تعداد قابل توجه از واحدهای صنفی به دلیل عدم آگاهی از قانون نو سازمان دامپزشکی هنوز کد یکتا را دریافت نکرده و نتوانسته اند از شرکت پشتیبانی امور دام کشور مرغ منجمد مورد احتیاج بازار را تامین نمایند.

وی اعلام کرد: با پیگیری های اتاق اصناف ایران و مکاتبه با وزیر جهاد و کشاورزی و معاونت بازرگانی داخلی و دبیر کارگروه تنظیم بازار وزارت صمت، هم اکنون الزام واحدهای صنفی توزیع نماینده مرغ به دریافت کد یکتا به مدت 2 ماه تعلیق شده است. به این ترتیب واحدهای صنفی، طبق روال سابق می توانند مرغ منجمد دریافت و توزیع نمایند.

نیک منش گفت: لازم به تاکید است، پس از انتها دو ماه، شرکت پشتیبانی امور دام کشور به آن دسته از واحدهای صنفی که کد یکتا دریافت نکرده باشند، مرغ منجمد تحویل نخواهد داد. از این رو لازم است این واحدهای صنفی هرچه سریع تر برای دریافت کد یکتا اقدام نمایند.

نیک منش تاکید نمود: یکی از مزیت های دریافت کد یکتا، نظارت بر حفظ سلامت و بهداشت مرغ توزیع شده در بازار است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 اسفند 1400 بروزرسانی: 1 اسفند 1400 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 2100

به "واحدهای توزیعی مرغ مکلف به دریافت کد یکتا شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واحدهای توزیعی مرغ مکلف به دریافت کد یکتا شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید